Kategóriák

Ingyenes szállítás

100 000 Ft feletti rendelés esetén

Tanácsadás

Segítünk megtalálni a megfelelőt

gazdasagosnyomtato.hu

Optimalizáljuk nyomtatási költségeit

0

A kosár üres.

Miért válassza cége számára a Microsoft 365 vállalati csomagokat?

Prémium Office-alkalmazások

A jól ismert, közkedvelt Office-eszközök ezentúl a Windows 10-re épülő Microsoft 365 kínálatában érhetők el. Az új név az eddigi megbízható, felhő alapon működő, naprakész biztonságot nyújtó szolgáltatásokat takarja: a rendszeresen frissülő Office-alkalmazásokat, a modern, digitális iroda ígéretét. A levelezés, a naptár és a fejlett, online meetingek megszervezésére és megtartására remekül alkalmazható funkciókkal cége csak nyerhet. A munkatársak együttműködése, hatékonysága pedig új szintre léphet, akár távmunkában is. Ehhez ráaádsul még egy nagy méretű tárhelyet is biztosítunk.

Microsogt Office 365 cégeknek

A Microsoft Word alkalmazása már régóta a szövegszerkesztéssel egyenértékű márkanév. A Microsoft 365-ön belül érdemes felfedezni az alkalmazás új funkcióit:

    • Word-dokumentumai gyorsan weblappá alakíthatja,
    • térhatású modellek beillesztésével kreatívabb könyvismertetőket, nonprofit bemutatókat vagy bármilyen más típusú dokumentumokat készíthet,
    • a megírt szöveget fel is olvastathatja, hogy hamarabb észrevehesse a benne előforduló hibákat,
    • a Microsoft Szerkesztő már nemcsak helyesírási ellenőrzőt tartalmaz, de intelligens javaslatokat is adhat.

Ma már elképzelhetetlen az irodai munka a Microsoft Excel nélkül. A Microsoft 365-ben helyett kapott táblázatkészítő alkalmazás plusz lehetőségekkel segíti a vállalatokat:

    • az új diagramokkal és grafikonokkal látványos módon mutathatja be az adatokat,
    • a munkafüzet megosztásával egyidőben több kolléga is dolgozhat egy-egy anyagon,
    • közvetlenül a fotókból is felveheti az adatokat az Excelbe,
    • több mint 40 kategóriából választhat magának sablont.

A Microsoft Powerpoint a világ vezető prezentációs eszköze. A Microsoft 365-ben tovább nőttek a vállalatok lehetőségei az alkalmazás használatában:

    • egyszerűen beszúrhat már térhatású objektumokat és beágyazott animációkat is,
    • elhelyezhet szabadkézi elemeket a diákon, majd pillanatok alatt szöveggé alakíthatja a kézírásos jegyzeteket,
    • az Előadói trénerrel elpróbálhatja az előadást, és a mesterséges intelligencia jóvoltából javaslatokat kaphat sok más mellett a tempóra és a szóhasználatra vonatkozóan.

Nincs saját kiadványszerkesztő szakembere? Segítünk! A Publisher olyan alkalmazás, amellyel könnyen professzionális kinézetű és minőségű kiadványokat hozhat létre. Az előre megtervezett sablonok széles választékával mindent gyorsan megtervezhet: az üdvözlőkártyáktól és címkéktől kezdve a profi hírleveleken át a céges marketinganyagokig. A Microsoft 365-ön belül a Publisher jól együttműködik a többi Office-alkalmazással, és a OneDrive 1 terabájtos tárhelyével még komfortosabban használható.

Az Access segítségével egyszerűen létrehozhatja saját adatbázisappjait olyan formátumokban, amelyek a legjobban szolgálják vállalkozása igényeit. A Microsoft 365 részeként elérhető Access-szel vállalkozásához és ügyfeleihez szabhatja egyéni appjait, szükség szerint könnyedén módosítva, hogy megfeleljen a növekvő igényeknek. A Visual Basic for Applications használatával automatizálhatja az üzleti folyamatokat, és hasznos űrlapokat és jelentéseket hozhat létre. Ezen kívül adatokat integrálhat az Access és az üzletági alkalmazások között.

Biztonságos, online szolgáltatások:

Exchange Online

A cégek életének kiemelten fontos területe a levelezés. Az Exchange Online segít abban, hogy ez a tevékenység minél gördülékenyebb lehessen: a szűrt postaláda kiemeli a fontos üzeneteket, a munkatársak pedig együttműködhetnek a különböző levelezési dokumentumok létrehozásában. A hatékony, minden eddiginél több lehetőséget rejtő naptárrendszer mellett az Exchange Online rugalmas testreszabása, bővíthetősége intelligens és felhasználóbarát megoldást jelent. A biztonságról és adatvédelemről kártevővédelem, levélszemét-szűrés, és különféle biztonsági mechanizmusok gondoskodnak.

OneDrive

A felhasználónként kapott 1 terabájt nemcsak nagy, hanem könnyen, távolról, többféle eszközről elérhető tárhelyet jelent. Akár az irodában, távmunkában vagy utazás közben van rá szükség, a OneDrive-val gyorsan megoszthatók, szerkeszthetők és frissíthetők a dokumentumok. Az összes fájlhoz egyszerű a hozzáférés, de nem az idegenek számára, hiszen a biztonsági beállítások védik a céges fájlokat az illetéktelen kezektől. A OneDrive újabb hatékony eszköz a mobil, kollaboratív munkavégzésre.

Teams

A Microsoft Teams népszerűsége az elmúlt hónapokban elképesztő méretet öltött. Ez nem is csoda, hanem tudás kérdése: a Teams ugyanis új szintre emeli a csapatmunkát, csevegést, hívást, csetelést tesz lehetővé. Fejlett biztonsági rendszere kizárja illetéktelenek részvételét a céges kommunikációból, és hónapról hónapra egyre több hasznos, vállalatok számára fontos funkcióval bővül. Felületén a dokumentumok és fájlok megosztása is rendkívül egyszerű és kényelmes.

SharePoint

A Microsoft SharePoint segítségével könnyedén oszthat meg fájlokat kollégáival, melyeket akár egyszerre is szerkeszthetnek. Ezáltal bárhol, bármikor hatékonyan tud együtt dolgozni a csapata.

Intune

A Microsoft Intune egyszerűbbé teheti a modern munkahely kezelését, és teljesítheti a digitális átállás feltételeit. A legproduktívabb Microsoft 365-ös környezetet alakíthatja ki a felhasználóknak, akik az általuk választott eszközökön és appokkal dolgozhatnak, és közben védelmet biztosíthat az adatoknak. Az Intune támogatja a különféle mobileszközöket, növeli a felhő alapú informatikai hatékonyságot, gazdag adatvédelmi beállításokat tesz lehetővé. Sőt, az intuitív, önkiszolgáló támogatási és üzembe helyezési lehetőségekkel engedélyezheti az alkalmazottaknak eszközeik és alkalmazásaik kiválasztását.

Ajánlataink

Microsoft 365 Business Basic

Olyan induló kisvállalatok számára ajánljuk, akiknek szüksége van az alapvető Office alkalmazásokra a hatékony munkavégzés érdekében (Word, PowerPoint, Excel), biztonságos felhőtárhelyre a fájlok megóvásához és Microsoft Teams-re a csoportmunkához. A vállalati alapverzió tartalmazza a prémium Office alkalmazások webes és mobilverzióit, valamint a biztonságos felhőszolgáltatásokat (Exchange Online, OneDrive, SharePoint, Teams) is.

Megvásárolom >>

Microsoft 365 Business Standard

Olyan cégeknek ajánljuk, akik a teljes irodai és távoli munkavégzéshez, valamint együttműködéshez szükséges eszköztárat keresik. A standard vállalati verzió tartalmazza a prémium Office alkalmazások asztali (PC és Mac), webes és mobilverzióit, valamint a biztonságos felhőszolgáltatásokat (Exchange Online, OneDrive, SharePoint, Teams) is.

Megvásárolom >>

Microsoft 365 Business Premium

Azon vállalatok számára ideális, akik a teljes távoli és irodai munkavégzéshez és együttműködéshez szükséges eszköztáron felül speciális védelemmel szeretnének felszerelkezni a kibertámadások ellen. A prémium vállalati verzió a prémium Office alkalmazások asztali (PC és Mac), webes és mobilverzióin, valamint a biztonságos felhőszolgáltatásokon (Exchange Online, OneDrive, SharePoint, Teams) felül tartalmazza a felhős biztonsági szolgáltatásokat is (Intune, Azure Information Protection).

Megvásárolom >>

Microsoft 365 Business Apps

Kiváló választás abban az esetben, ha kollégáival egyszerre több eszközön szeretné használni a prémium Office alkalmazások asztali (PC és Mac), webes és mobilverzióit, valamint a biztonságos tárhelyet szeretne a felhőben.

Megvásárolom >>